9 rzeczy, których dowiedziałem się o Rzymie po pijaku

Podpisuje się pod tymi wrażeniami. Wiem, że to lenistwo straszne, ale powiedzmy, że też tam byłam wtedy 😉

Zniekształcenie poznawcze

  1. Wszystkie drogi co prawda prowadzą do Rzymu, ale nikt nigdy nie powiedział mi jak. Okazuje się, że zawile. Tylu ślimaków, dziwnych konstrukcji czy rozwiązań nie widziałem nigdzie na świecie. A trochę pojeździłem. Nie jest niczym niezwyczajnym, widok 3 dwukierunkowych szos obok siebie czy konieczność objechania połowy miasta, bo się źle raz skręciło.
  2. http://instagram.com/p/xPCh7OEJn3

View original post 398 słów więcej

Skomentuj

