Starszy brat Youtube

0

Kuzynka studentka na zaproszenie na weekend odparła, że nie, bo wkuwa statystykę na egzamin. Ktoś Ci pomaga? – zapytałam. Nie, wszystko jest w internecie. Na youtubie pokazują jak rozwiązać wszystkie zadania. Oniemiałam…

Z jednej strony to oczywiste, że tak jest, no bo przecież podobno w intereneice jest wszystko, ale z drugiej strony za moich czasów może i śliwki lepiej smakowały, ale tak dobrze to nie było.

Mój pierwszy semestr „nazistowskiej” Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i od razy zagrożenie z matematyki. Gdyby nie moja starsza siostra, która zamknęła mnie na tydzień w swoim mieszkaniu i przy każdej blokadzie w rozwiązywaniu zadań wszystko cierpliwie wyjaśniała, to zostałabym chyba cyrkówką. Kto nie miał wtedy łebskiej starszej siostry to miał problem.

A teraz każdy ma starszego brata youtuba. Biorąc przykład z młodzieży nauczyłam się z jego pomocą montować filmy. Cału weekend zgłębiania youtuba przyniósł efekt. Jeszcze kilka podpowiedzi doświadczonego w fachu kolegi i Final Cut Pro mam już w małym paluszku.

Ale po co mi ta umiejętność? Już wkrótce wyjawię… 🙂

 

 

5 thoughts on “Starszy brat Youtube

    1. Wow, nieźle. Jaka oszczędność dla rodziców. Kiedyś wszyscy polegali tylko na korepetycjach. Nie taki cały zły ten interent jednak.

      1. Oszczędnośc jak oszczędność – nie chciałam się przyznać, że jestem pajacem więc siedziałam nad tym tak długo aż rozkminiłam 😀

Skomentuj

