Głupi Internet

Remarketing, ciasteczka, ad wordsy i inne tajemnicze słowa z dziedziny marketingu online, których wszyscy codziennie chcąc czy nie chcąc doświadczamy. Powszechna wiedza o tym, że google i inne diabelskie wynalazki bez których nie możemy już więcej żyć, śledzi każdy nasz ruch i wie o nas wszystko jest po części prawdą. A po części bzdurą.

Nie wie mądrala np. że ten płaszcz, który oglądałam 2 miesiące temu już kupiłam i nie chce mi się kolejnego, więc naprawdę nie ma mi co świecić tymi samymi reklamami – WRONG!

Wróciłam właśnie z urlopu z Salzburga, więc raczej na pewno nie będę potrzebowała od razu kilka dni później ani kolejnego lotu, ani hotelu  w tym mieście – WRONG!

Szukam mieszkania do kupienia, ale raczej na pewno nie będę chciała jeszcze raz oglądać tego, które mi się już raz nie podobało – WRONG!

Drogi Intranecie, jeszcze długa droga przed tobą, musisz dorosnąć. Wcale nie jesteś taki mądry jak się wszystkim wydaje. A ja żeby Ci to udowodnić specjalnie czasem kliknę w te niepotrzebne mi reklamy, bo wiem, że rozliczasz za kliki :p

Obrazek

Skomentuj

