#seriale2

Nazbierała mi się nowa mała lista seriali, które ostatnio poznała. Jedne bardziej dogłębnie, a inne jedynie pobieżnie. Podzielę się z Wami:

Glee – długo trzymałam się od niego z daleka widząc w opisie „musical”. Zobaczyłam wreszcie jeden odcinek. Spoko, ale już nie mam ochoty widzieć więcej. Historia nauczyciela, który tworzy w szkole zespół muzyczny. Może kiedyś, jak wyschnie cały internet to do niego wrócę.

Smash – podobnie jak wyżej: jako „musical” skutecznie mnie odstraszał. Dałam mu szansę i wciągną mnie straszliwie. Na początku nawet przewijałam do przodu piosenki, ale stopniowo zaczęłam je oglądać! Ciąglę nie mam ochoty chodzić na ckliwe musicale do teatru, ale ten serial mnie totalnie kupił. Dlaczego? Historia to kulisy tworzenia musicalu na Broadwayu o Marlin Monroe. Uwielbiam ją, a serial dostarcz mnóstwa odniesień do jej życia. Zachęcić może jeszcze reżyser serialu: Steven Spielberg. Do tego kilka gościnnych gwiazd, w tym moja ulubiona Uma Thruman. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon, bo już chce wiedzieć czy Bombshell wreszcie trafi na Braodway.

Jane by Design – serial idealny dla nastolatek marzących o karierze w wielkim świecie nowojorskiej mody, czyli tak naprawdę dla każdej z nas ;). Niepopularna w szkole Jane realizuje się wo dorosłej pracy po szkole. Milutkie :).

Hart of Dixie – młodziutka i śliczna lekarka nie radzi sobie z karierą NYC. Dostaje okazję przejęcia praktyki GP (lekarz rodzinny) w Alabamie. Przyjmuje ją i znajduje się w środku typowego amerykańskiego, małomiasteczkowego środowiska. Mnie nie wciągną. Chyba mam słabość do dużych miast w serialach.

Terra Nova – Fajne. Polecone przez kogoś tu, na blogu. Serial początkowo dzieje się w odległej przyszłości, aby nagle przenieść fabułę w daleką przeszłość. Po podwójnym odcinku pilotowym polecam. Ciekawe czy zatrzyma mnie na dłużej przy sobie.

Boss – męski serial o twardzielach. Historia o merze Chicago, czyli kolejna silna męska i trudna postać w centrum uwagi. Boss ma duże problemy w życiu i na stanowisku. Serial z grupy męskich, więc dla mnie od czasu do czasu.

Newsroom – kolejny serial z trudnym i wyjątkowym mężczyzną w centrum uwagi. Tym razem to znany dziennikarz, a serial to kulisy tworzenia telewizji informacyjnej, oczywiście w amerykańskim wydaniu. Na pewno ciekawy dla dziennikarzy. Dla mnie pierwsze odcinki ok, potem jakoś mi się strasznie dłużył .Wracam czasem, ale nie zbyt chętnie.

Necessary Roughness – dobry na chwilę. Tym razem na tapecie terapeutka. Wyciąga z tarapatów znanych i bogatych, po tym jak już uda jej się poradzić z własnymi problemami małżeńskimi. Jej stałymi podopiecznymi są amerykańscy footballiści, czyli nie jest łatwo. Oglądałam przez chwilę i raczej już nie powrócę.

brb.

Skomentuj

