#aniemówiłam

Na początek muzyczka. Niedługo w Warszawie koncery When Saints Go Machine. Polecam, widziałam w Barcelonie (a jak!) i na żywo brzmi dużo lepiej niż na płycie. To chyba jeden z bardziej melodyjnych numerów:

Mam taki problem, że zawsze mam rację. Przykro mi, ale to prawda. Przeżyłam już trochę, mam bagaż doświadczeń, trochę inteligencji, wyobraźni, no i swoje lata. Trudno mi przytaczać osobiste przykłady, ale potrafię przewidzieć, że jeśli wybierzesz A, to B się wydarzy. To niby takie proste, ale jednak za każdym razem muszę się posprzeczać o coś z kimś , a potem jest #aniemówiłam. Często odpuszczałam, nie wierząc nawet, że mogę mieć rację, ale po wielu sytuacjach kiedy nie wyszło to nikomu na dobre, zaczęłam się upierać. Obecnie pracuje nad tym, żeby bardziej argumentować niż się spierać, ale dużo też zależy od drugiej strony. Dotyczy to również sytuacji w pracy, a tu szczególnie łączy się to z efektywnością, czyli po prostu nie marnujemy czasu na głupoty.

Zazdroszczę czasem ludziom naiwności, wiary w ideały, krótkowzroczności. Braku tego całego cholernego doświadczenia, które zapala lampkę „Uwaga!”. To często nie ma nic wspólnego z wiekiem, a bardziej z chowem pod kloszem, nie wychylaniem głowy poza bezpieczną strefę, podążaniem utartym społecznym szlakiem. Nie wiedzą co się wydarzy, cieszą się chwilą, a potem BUM! Ratunku, jest źle! Czy to moje zgorzknienie? Może też brak złudzeń?

Ciesze się jednak, że mam te wszystkie przeżycia. Nie uważam się za mądrzejszą, ale po prostu mam intuicję i lubię robić po swojemu. To jak na razie działa.

 

Skomentuj

