Kolekcjonując wrażenia

Tyle już łażę po tym świecie, tyle już widziałam i przeżyłam, a jeszcze tylu rzeczom nie mogę się nadziwić!

Nie jestem jakoś specjalnie aktywna, ani nadpobudliwa. Wyleczyłam się z syndromu FOMO – fear of missing out. To stan kiedy boimy się przegapić rzeczy: imprezę, wstawę, nowinkię technologiczną – to w co w danym czasie jesteśmy wkręceni. Ja po prostu wyrosłam z tego i doświadczenie podpowiada mi, że nie ma rzeczy nie do powtórzenia czy nadrobienia, a nadgorliwość to wiadomo.  Za to bardzo nabożnie traktuje swój czas na nicnierobienie. Nakręcanie się nowymi rzeczami dzieje się jakoś przypadkiem: rozmowa ze znajomymi (grunt to mieć blisko ciekawych ludzi!), podglądnięcie w podroży, jakiś artykuł.

Najważniejsze to mieć otwarta głowę, nie zazdrościć, a inspirować się, nie zamykać się w żadnych szufladkach. Taniec, ścianka, deska, bieganie, sztuka, hiszpański, nowe filmy, nowe koncerty, tenis, galerie, gry, nowe gatunki książek, blog, fotografia, podróże, joga, teatr, różowe włosy, niemiecki, kuchnia pięciu przemian, imprezy, tatuaż, kurs szycia, wind surfing. Nowe umiejętności, nowe doświadczenia, nowe opinie. Niektóre robiłam, niektóre robię, a resztę mam zamiar. We właściwym czasie, jak przyjdzie ich kolej. Bez poganiania się i z przyjemnością.

Nie chcę i nie muszę wybierać. Chcę wszystko. Nie mam zamiaru opowiadać się po żadnej ze stron, opcji, grupy, czy subkultury. Chcę wszystko. W czasie, dawce i okresie jaki mi odpowiada. A jak mi się znudzi bez wyrzutów sumienia zmienić na coś innego lub zatrzymać na zawsze.

4 thoughts on “Kolekcjonując wrażenia

  1. Dokładam do całości sport motorowy! Przypadkiem w ostatni weekend byłam w pitsopie Astona Martina na torze Nurburgring w Nimeczech. Od wczoraj jestem fanką wyścigów!

Skomentuj

